Hartanah Terkini :
Home » , » Perkhidmatan Kami

Perkhidmatan Kami

{[['']]}
NZR Properties Realty Resources menyediakan perkhidmatan pengurusan dan perkhidmatan hartanah lelong secara profesional yang mampu memberi pulangan tertinggi atas pelaburan setiap rumah atau tanah yang dibeli oleh pelanggan kami.

Kami menyediakan satu kaedah yang selamat dan beretika untuk jualan hartatanah. Kami menyediakan perkhidmatan pengurusan dan perkhidmatan hartanah lelong yang lengkap, bermula dari perancangan sebelum jualan hingga ke perkhidmatan membantu menguruskan kewangan seperti khidmat nasihat berkaitan pinjaman bank, peguam dan penilaian hartanah kepada pelanggan individu dan pelanggan korporat serta pelanggan komersil,

NZR Properties Realty Resources mempunyai kakitangan terlatih dan kami sentiasa menghubungi setiap "networking" yang berpotensi untuk mendapat senarai dalaman atau dari rekod individu-individu yang berdaftar dengan kami untuk membeli  atau Jualbeli Tanah & Rumah lelong.

Perkhidmatan pengurusan dan Khidmat Nasihat Pengurusan Jualbeli Tanah & Rumah  untuk hartanah lelong yang disediakan dalam laman weblog syarikat kami ini adalah merupakan sebahagian daripada perkhidmatan kami untuk mempromosikan hartanah lelong dan untuk menarik minat orang ramai terhadap jualan dan pelaburan dalam industri hartanah lelong.






Perkhidmatan & Fee

Service & Fee


Saya bersedia untuk memberikan perkhidmatan rundingan dan nasihat dalam membantu anda membuat pembelian Rumah Lelong samada untuk pelaburan atau sebagai rumah kediaman.

Perkhidmatan :
Melalui perkhidmatan ini, kami akan membantu pembeli rumah untuk menguruskan segala urusan untuk pembelian Rumah lelong bagi pihak pembeli. Meliputi semua aspek proses pembelian Hartanah / Rumah Lelong dari pergi ke tempat lelong, biding, dan menguruskan untuk proses pinjaman perumahan dan Lawyer sehingga proses pindah milik rumah selesai.

Fee :
Caj kami untuk perkhidmatan ini adalah secara tetap. Ini kerana, kami percaya bahawa kami tidak boleh menerima bayaran lebih daripada anda sekiranya hartanah yang anda beli berlaku kenaikkan dari harga rizab. Melalui caj ini diharapkan anda dapat membuat bajet untuk pembelian rumah tersebut.

Perjanjian perkhidmatan dan persetujan pembayaran akan dibuat antara pembeli dan pihak kami untuk kepentingan bersama. Penerangan mengenai tugas dan perkhidmatan akan diberitahu kepada anda sebelum anda bersetuju untuk membayar caj tersebut.  Pembayaran hanya dibuat selepas hartanah berjaya dibeli. Tiada bayaran sekiranya tidak berjaya.

Apa yang pasti caj yang kami berikan adalah paling rendah dan sangat berbaloi jika dibandingkan dengan tugas yang kami buat. Caj boleh dikurangkan mengikut kepada tugas dan perkhidmatan melalui perjumpaan dan perbincangan. Anda boleh menolak jika tidak bersetuju. 

Note: Walau bagaimanapun, jika anda ingin membuat pembayaran mengikut komisen seperti agensi fee biasa kami sedia untuk menerimanya.

Perkhidmatan ini sesuai untuk :
1).Sesiapa sahaja yang berminat untuk beli Rumah Lelong
2).Mereka yang tidak pernah membeli Rumah melalui Lelong.
3).Mereka yang tidak tahu atau mempunyai sedikit pengalaman dalam Rumah lelong
4).Eksekutif yang sibuk dan tiada masa
5).Pelabur hartanah
6).Mereka yang berada Jauh seperti Luar negeri atau negara
7).Mencari rumah murah
8).Sesiapa sahaja yang ingin membeli rumah

Kelebihan untuk anda :
1).Mengelakan dari ditipu oleh ulat-ulat dan helah-helah dari bilik lelong
2).Tersalah memilih hartanah
3).Biding melebihi dari harga yang sepatutnya
4).Menghilangkan Tekanan Lelong
5).Menjimatkan beribu-ribu duit anda



Sharing is caring.. :)
LIKE  & Share Artikel ini jika Suka...atau


Share a link with your Facebook and Twitter followers

Share this article :

Post a Comment

.

.

Anda Ingin Membeli Tanah Lot Harga Mampu Milik & Bina Rumah Impian Anda? Klik Banner Di Bawah

Tanah Lot Banglo Untuk DiJual / Pakej Bina Banglo 1 Tingkat Disediakan - Sila Klik Banner DiBawah

Anda berhajat memiliki pelan banglo berkualiti idaman anda?

Pelan Banglo Idaman

Jangan Lupa Ikuti Kami, KOMEN, LIKE dan SHARE di Facebook Hartanah kami- Picit Banner DiBawah Ni Ye

Jom Tonton Video DiBawah - Macamana Nak Beli Rumah atau Nak Buat Pelaburan Hartanah ?

Klik SINI -ORDER SEKARANG - Bagaimana Nak Beli Rumah Tanpa Modal .!

Video Meraikan Lambaian Syawal 1436H - KAMI UCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hello to all viewer. This is a personal Real Estate Website. We are a Fulltime Real Estate Negotiator : Creating Website | Azah Aziz | Perunding Hartanah Anda . Hubungi 0132563131
Copyright © 2013. NZR PROPERTIES REALTY RESOURCES - Senarai Rumah Lelong Kepada Yang Ingin Membeli Rumah Bank Lelong - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Azah Hartanah
Proudly powered by NZR PROPERTIES REALTY RESOURCES